top of page
Search
  • Benin Al-janabi

Kun fu Panda 2

Oman valmentajan kanssa sovittiin, että hän joka ymmärtää kun fu panda elokuvan merkitys saa kirjakolahduksen.


Kolahdukset jotka itse kirjasin ylös elokuvaa katsoessani

Sisäinen rauha, kärsimyksen ja yrittämisen kautta

Mistä minä olen tullut, ketä minä oikeasti olen

Kaikki on mahdollista

Sinä olet ketä itse päätät olla

Tarinasi alku ei ole ehkä hyvä mutta loppu ratkaisee

Sinä itse päätät milloin oikeasti olet iloinen

Haavat paranee, niistä jää vain arpi

Menneet ovat menneitä, ne kuuluu elämäämme MUTTA NIILLÄ EI OLE VÄLIÄ

What matter is what you decide to be now!

Elokuva sai minut pohtimaan siitä ketä oikeasti olen, mitä haluan tältä elämältä. Mitä tekee minut onnelliseksi, ketä tekee minut onnelliseksi. Milloin olen onnellinen, mitä teen jotta minusta tulee onnellinen. Menenkö vaikeaa reittiä pitkin vai tyydynkö helppoo

1 view0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page