top of page
Search
  • Benin Al-janabi

Elämää, ei taistelua, Anna Kåver

Hyväksyminen elämänasenteena


Kevään aikana olen lukenut sellaisia kirjoja, jotka saavat minua positiivisemmaksi, motivoituneemmaksi ja iloisemmaksi.

Valmentajamme suositteli lukemaan sellaisia kirjoja, joista olemme kiinnostuneita ja minun ajatukseni oli tälle keväälle, että kirjat, jotka oikeasti haluan lukea ovat juuri tuollaisia kirjoja. Itsevarmuutta kehittäminen ja positiivisia ajatuksia tuominen.

Kirja kertoo siitä, miten elämästä nautitaan.

Olen itse huomannut, että en ole ikinä osannut nauttia koulusta, treeneistä, taikka projektissa. Johtuen siitä, että se on koulua! Kuitenkin kirjaa lukiessani, sain paljon positiivisia ajatuksia mieleen. Miten oikeasti nautin tästä lähtien koulusta ja oppimisesta. Mitä oikeasti kaikkea hyötyä saan treeneistä. Miten oikeasti koulu opettaa minua asioita, jotka ovat matikanlaskujen ulkopuolella.

Hyväksyminen elämänasenteena tarkoittaa, että ihminen päättää nähdä sekä sisäisen että ulkoisen todellisuutensa ja sietää sitä, pakenematta.

2 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page